یک سال هم گذشت!!!!

بالاخره سال ۸۵ هم تموم شد با همه پستی و بلندیهاش!برای من و جزیره سال پر افت و خیزی بود!!!! پر از دعوا و جنجال و کشش و قوس تا می تونستم زدم و خوردم و این اواخر دیگه تقریبا دیگه خسته شده بودم و کنار کشیده بودم!!!!!! 

من از سال دیگه میرم جزیره مرکزی تا مقر حکومتی دیگه ای با عنوان چند تا بوق و کرنا ایجاد کنم!  و سال جدید و جزیره جدید و شغل جدید و هیچ کس دیگه!!!!!!!!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

ااااا چه عجب دستی به روی اینجا کشیدی منظورم چیزی نوشتی؟!!!!!

علی چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://smallwriter.blogsky.com/

سلا م من علی هستم
و۱۰سال دارم.
تازه وبلاگ درست کردم.
خوشحال میشم وبلاگم رو ببینید ونظر بدید تا وبلاگ بهتری داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد