این سه چهار روزه هرچی بلای طبیعی بود در این منطقه ما ظاهر شد و باعث شد که جزیرههای جنگل ما خالی از جمعیت بشه و این گاگولها و قندعسلها از فرصت استفاده کنند و یک تعطیلات حسابی به خودشون و ما بدن!!!!!!!

امروز بازهم روز ادب و آموزش بود و جزیره خالی از سکونت و من هم زودی پردیدم اومدن اینترنت بازی!!!!!!!!

من و تینیون  این  نخ بوق و کرنامون یک ماسماسکی رو تهیه کرده بودیم و چندسال پیش برای اینکه قندعسلها رو براین اساس آموزش بدیم به وزارت فرستادیم ! حالا اینها به عوض اون مجوزمون که شیرشاه یا کتک گرفته بود چندتا ایراد بنیاسرائیلی گرفتن و کلشو رد کردن و فرستادن که برین عوضش کنین!!!!! و من هم عوض ناراحت شدن از صبح دارم فقط به اینا می خندم که حالا بهمن ماه ما به قند عسلها می گیم برین تا ما براتون دوباره ماسماسک بنویسم !

امروز این روباه ماه دوباره جلسه تعلیم گذاشته و من برای حرص دادن مارمولک پیر نمی خوام برم و می خوام فرار کنم به جزیره خودم ولی نمی دونم تا چه اندازه موفق خواهم بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد