جلسه تعلیم در جزیره مرکزی!!!!!!!

امروز صبح روباه ماه جلسه تعلیم در دفتر مرکزی برگزار کرد!!!!!!!!این جلسات از اون جلسات خفن است که فقط باید از صبح تا شب کارتو ول کنی و بری بشینی توی جلسه مزخرف و قیافه پلنگ صورتی و بوفی و خر شرک  و گربه نره و از حمه مهمتر مارمولک پیر را تحمل کنی!!!!!!!

امروز هم از اون جلسات بود که حسابی دعوایی بود!اعصاب من به خاطر مسایلی حسابی خرد بود و دنبال یک بهانه بودم تا دعوا کنم و توی این جلسه چیزی که فراوان بود موضوع برای دعوا !!!!!!!!!!! اول این خر شرک شروع کرد به خر بازی در آوردن اگه از در می انداختی بیرون از توی پنجره سرشو می کرد تو  و شروع می کرد به دوباره تگرار همان آواز خر در چمن و من هم حسابی قاطی کردم و شروع به دعوا و روبا ماه هم از طرف دیگر و جلسه داشت دیگه حسابی جنجال می شد که مارمولک پیر میانه را گرفت و پنجره را بست و گفت هرچی شما می گید به این خره توجه نکنید!!!!!!!!

بعد حال این پلنگ صورتی را گرفتم این پلنگ صورتی یک نخ گرفته بود و داشت هرچی من می بافتم را رشته می کرد که به هش گرفتم ولش کن برگشت گفت من کاری نمی کنم این تویی که داری می کنی من هم گفت پس بزار بدم انگشت نگاری که خودش باخت و حرفش را پس گرفت!!!!!!!! 

بعد من زود به بهانه پذیرایی از مهمانان مرکز حکومتی زود از جلسه جین فنگ شدم و برگشتم جزیره خودمون!!!! ولیعهد نیز امده بود تا شکار تینیون را تحویل بگیره و پیروزاه داشت نگاه می کرد و من هم فردا حتما باید این قضیه را به تینیون تسلیت بگم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد