شغال کبیر!!!!!!!!!!!(تعظیم کنید)

امروز هم به روال جمعه گذشته می خواهم بپردازم به معرفی شغال کبیر!!!!!!!!!!! چراکه اصلا جای انصاف نیست که مارمولک پیر را معرفی بکنم و دوست و رفیق جین جان جونیش را بدون معرفی بگذارم!!!!!!!!

خب اگر از مارمولک پیر در مورد شغال کبیر بپرسید می توان به این صورت گرفت:

موجود مقدسی است که همه زندگی و فکرش دنبال خیر و نیکی است و لو کوربوزیه را توی جیم چپش می گذارد!!!عالم دهر است و از مورچه هم بی ازارتر است و این همه مردم هستند که حق او را می خورند و گرنه این اصلا مرض هاری ندارد!!!!!!!

حال همه افراد دیگر:

اگر دفعه اول با این موجود برخورد کنی فکر می کنی جزء اون پسرهای ۱۷-۱۸ ساله آفتاب مهتاب ندیده است که ننه باباش برش داشتند و آوردندش خواستگاری از خجالت و نجابت نمی تونه سرش را بلند کنه و فقط داره گلهای قالی را می شماره!!!! و بعضی وقتها هم مثل این شیخها زیر چشمی براندازد می کنه!!!!!

ولی اگر دوست داری به همسایگی با این موجود را ادامه دهی ـ منظورم از همسایگی این است که مجبور باشی با او توی یک ساختمان زندگی کنی و اصلا هم باهاش حرف نزنی فقط از یک هوا تنفس کنید- در این صورت توصیه می کنم که حتما در مقابل بیماری هاری خود را واکسینه کنید و در حین و رود به محل خودتان مواظب باشید برای اینکه ممکن است بدون هیچ پیشزمینه و دلیل خاصی یکدفعه به شما حمله کند چون شاید دیشب توی خواب دیده است که همسایه اونوری که شما باهاش قهر هستید داشته می خندیده و در این صورت فکر خواهد کرد که شما به صورت تلی پاتی با اون همسایه که اصلا باهاش حرف نمی زنید داشتید باهاش صحبت می کردید پس شما محکوم به حمله است و به صورت شدید باید بهتون حمله کند و پس بنابراین اگر قصد عبور از کنار این موجود را دارید واکسن یادتان نرود!!!!

این موجود همچنین اگر یک اثر انگشت مورچه را بروی یک جایی ببنید فکر می کند که حتما یک فیل از اونجا گذشته و مثل کارگاه کاستر دنبال رد پا را که به سمت انگشتان خودش می رود می گیرد ولی آن را به نام یک موجود بیچاره که همان چوبین است تعبیر می کند!!!!!!این چوبین بیچاره جزئ موجوداتی است که در سایه همسایگی دیوار به دیواری با این شغال کبیر اولین موجودی است که در معرض حملات این موجود است!!!!!!!!!!

از جمله آروزه های این شغال پیری است یعنی همیشه فکر می کند که  مرشد و راهبر پیر جزیره با دویست سال سن است که دیگر انجام خیلی از کارها که در زمان شیپورچی به علت اینکه کم سابقه ترین و نامربوط ترین عضو این جزیره بود بر عهدش بود را حالا به جوانان بسپارد و دوران پیری را بنشیند با دوستان و مریدان و نوکران سینه چاک خیالی سپری کند!!!!!!!!

این شغال جزء کثیف ترین و خاله زنکترین حیوانات می باشد که منبع هرگونه تهمت و هر حرف خاله زنکی را می توانید از او پیدا کنید و دوستان این حیوان فقط  یک سری گلاتیورهای تهی مغز است که فقط با آنها رفت و آمد می کند!!!!!!!!!!و با توجه به این عدم تعادل رفتاری هم فکر کنم از لونه هم اخراج شده و فقط توی جزیره روز و شب می گذراند!!!! و هر وقت بری با این گلادیتورها به قلیون نشده و دمپایی به پا اینو و اونور می رود!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد