دعوا دعوا!!!!!!!!

امروز من به خدا دعوا نکردم! راستشو بخواهید دلم لک زده برای یک دعوای جانانه ولی فرصتش هنوز پیش نیامده این مارمولک پیر چند وقتی که دم به تله نمی ده و من هم طرف دعوایی غیر از این ندارم!!!!!!!

علت انتخاب تیتر هم برای اینکه می خواهم دعوا روباه ماه را بنویسم!!!!!!!! این روبا ماه توی درخت گاگولها حکم فرمایی می کنه و شما باید این درخت که اسمش تعلیمه را ببنید و با موجودات اون تک به تک آشنا بشوید این موجودات را فکر کنم توی جنگل دست چین کردند و با پست سفارشی فرستادن مخصوصا به این درخت و اخیرا این روباه ماه خسته شده بود و درخواست یک موجود اضافی با حداقل ای کیو  را کرده بود که بلاخره این نیش نیش یکی را براش پیدا کرده بود ولی از انجاییکه این درخت را برای استثنات جنگل پرورش داده اند !!!!!!! در یکی از روزها این چهار دست دست یکی از گاگولهای فامیلش  راگرفت و آورد به درخت و این روباه ماه هم ایستاد جلوش و مقاومت کرد ولی از انجاییکه در  این جنگل فقط تله گذاشته اند تاهرچی آدم بی لیاقته ا است ان را جذب  کند!!!!!!! این شیر شاه امروز آمد میدان و بعد از کلی طتمیع روباه ماه و وعده های صدمن یه غاز و حرفهایی که فقط به درد دله خودش می خوره به روباه ماه گفت که باید این گاگول شماره ۳ را قبول بکنه(البته من امروز توی مقر حکومتی بودم و از این اتفاقات بعد از ظهر خبردار شدم)!!!!! و این روباه ماه هم کتکخوری غیر از مارمولک پیر ندارد!!!!!!!!زنگ می زنه به مارمولک پیر و هرچی از دهنش در می اید بار اون می کنه!!!!!!!!!!و مارمولک پیر هم که زورش فقط به تینیون می رسه اون مجبور می کنه که چندتا تحفه برای این روباه ماه برای اینکه از دلش دربیاره می فرسته و فکر کنم این شاهنشینی روباه ماه یک چند روزی ادامه پیدا خواهد!!!!!!!! فردا هم جلسه تعلیم است و فکر کنم این روباه ماه می تواند حسابی جولان بدهد چون فعلا مارمولک پیر موش شده رفته قائم شده است!!!!!!!! من هم بهتره فعلا استه بیام استه برم تا روباه ماه شاخم نزنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد