بازگشت!!!!!!!

چند روزی غایب بودم و رفته بودم سفر در ادامه ماجرای انتخاب گاگولها و بزمجه های جدید جزیره در حال طی مراحل بودم و یک مدتی استراحت کردم چون ماموریت برای ۳ روز بود و کارم فقط یک روز وقت گرفت و یک هم به کار شخصی مشغول شدم و روز اخر هم روباه ماه هم آمده بود و باهم یک کم ولگردی کردیم!!!!!!!!!!!!

یک اتفاق بامزه هم در این سفر افتاد برای انتخاب گاگولها ما رفته بودیم به یک جزیره دولتی که در آنجا نیز به علت کلاغ هایی که در اطراف بودند ناموس به سر رفته بودیم و این مسئول اونجا اولش امد پیش من و گفت چطور با این که یک طرفشو زدی زیر بغل کار می کنی و بعد هم گفت این ناموسهای جدید هم راحت هستند و هم پوشیده تر!!!!!!!!! و بعد در آخر هم آمد گفت دوباره در مورد این پوشش فکر کنید بگذاریدش کنار!!!!!!!(قابل توجه شیر شاه)!!!!!!!!!!!

و در طول دو سه روز گذشته این و لیعهد و همسر گرامی فقط در در صدای این خروسک بی محل رل در می آوردند!!!!!!!!!من هم پرو تر از اینها اصلا جوابشون را ندادم!!!!!!! تا حدودی می دانستم که مسئله سر قلعه شنی همسرش است که فکر می کند یک دست نامرئی مرموز زده و اونو خرد کرده پس گفتم بگذار تا شنبه حالم گرفته نشه!!!!!!!

روز شنبه رفته بودم به مقر حکومتی و مشغوا انجام عمورات مربوطه بودم که دیدم این همسر جان وارد شد با این مضمون که مامورلک پیر می گوید مسئول همه این اتفاقات تو هستی!!!!!!!! من بگی که برق از سرم پرید و شیپور جنگ را زدم و اعلام حمله به سمت قلعه مارمولک پیر نمودم و همراه همسر جالن رفتم و نیزه به دست مارمولک پیر را مجبور به اعتراف کردم و این مارمولک پیر که همیشه دنبال یک نفر است که تقصیرات را بیاندازد گردنش شروع به سخنرانی کرده و اعلام نمود که اصلا تقصی خانم کوچولو است و از این حرفها که من جبران می کنم و غیره و من هم بعد از چند نیش و کنایه ابدار از اتاق خارج شدم!!!!!!!!!!

ظاهرا امروز بعد از مارمولک پیر همسر جان رفته بود نزد ابوی گرامی(شیر شاه) و اعلام جرم کرده بود علیه خانم کوچولو و شیر شاه نیز با احضار خانم کوچولو و با وعده و تهدید خواسته بود که این همسر جان لوس و بی ادب ببخشید که توهین به عزیز دردانه شیر شاه کردم!!!!!!!!!!! به بالای قله ببرد و این دست نامرئی نیز کسی جز رقیب این همسر جان نیست را باید تنبیه کند تا غبرتی باشد برای سایر رقبای او که از این به بعد جرات نکنند با همسر رغابت کنند و کسری بالای کوه را بسپارند به اون!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد