ولیعهد!!!!!!!!!!

امروز طبق روال خودم که روزهای جمعه را به معرفی اعضای جزیره می پردارم می خواهم در مورد ولیعهد بنویسم!

ساده ترین و بهترین تصویری که از ولیعهد می توانم بهتان معرفی کنم یک موجود کاملا بی عرضه و بی دست و پا که دارای اعتماد بنفس و غرور ۱۰۰٪ است!!!!!!!!!

این موجود جزو هم مکتبیهای ما بوده و ما مراحل تکامل اون را از جین پوشی و تولدهای و کادو های آنچنانی وآن مرحله مفتضحانه نهایی  تا تبدیل شدن به فرد دو اتیشه یقه پیراهن بسته و به اعتماد بنفس ۱۰۰٪ را اطلاع داریم!!!!!!!! ولی به روی مبارکش اصلا نمی آورد جوری که فکر می کنی این موجود از اول ولیعهد بوده است!!!!!!!!! و آخر لیاقت و کاردانی است!!!!!!!!!! و همیشه دماغوشو بالا می گیره و اظهار فضل می کنه و تا آتجایی که می تونه به بقیه توهین می کنه و صلاحیت علمی و اخلاقی همه را زیر سئوال می برد !!!!!!!

این موجود هم یکی از ابتکارات مخصوص شیرشاه شاه که هرچی ادم بی لیاقت و بی دست و پا است از کل دنیا در این جنگل جمع می کند است!!!!! ولی این موجود فکر کنم رتبه اول را در جنگل کسب کرده است!!!!!!!!!!

ماجرای و لیعهدی هم یک برنامه از پیش تعیین شده شیرشاه می باشد که توسط قش قش به مورد اجرا در امد و این موجود به سمت همسری دختر شیرشاه نایل شد!!!!!! بعد  از این شیرشاه هرچی ابرو و حیثت دارد فقط در راه این ولیعهد خرج می کند و این هم مثل یک کیسه ته سوراخ می باشد که هرچی خرج کنی به جایی نمی رسد چون که تهش سوراخ است!!!!!!!!!! و فقط می تواند یک داماد سزخانه مناسب برای شیرشاه و ولیعد تا زمان حکومت شیرشاه باشد!!!!!!بعد از شیرشاه فکر نکنم کس دیگری حاضر به قبول اون باشد!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد