شروع جنگ با مارمولک پیر!!!!!!!!!

دیروز دوباره جلسه تعلیم داشتیم توی جزیره مرکزی و توی این جلسه حسابی حال مارمولک پیر و خر شرک گرفته شده(هر کدام سر موضوع جداگانه)!!!!!!!

این خر شرک یک گندی را بالا اورده بود و کاملا به مدل خر شرک صوت می زد و می گفت به روبه ماه که تو کردی و روباه ماه هم مچ اون را در جلسه تعلیم در حضور شیر شاه گرفت!و اون طبق معمول شروع کرد به دریوری گفتن که شیرشاه زد توی دهنش و گفت صد در صد به روباه ماه اطمینان دارد و هیچکس نمی تواند به کار او ایراد بگیرد و مشت محکمی کوبید به دهن خر شرک!!!!!!!

موضوع مارمولک پیر هم کاملا یک موضوعی مربوط به شغال کبیر بود که اگر من تصمیم می گرفتم اینکار را بکنم خیلی زمان می برد و باید خیلی انرژی مصرف می کردم و تصادفا موضوع جوری پیش امد که شیرشاه خودش گفت گه ازش کار بکشید و هیچ غنیمتی بهش ندین و قیافه شیرشاه واقعا دیدنی بود حالا چطور می تونه به شغال کبیر بگه!!!!!!!!!

بعد از جلسه تعلیم جلسه خصوصی من و روباه ماه از طریق ارتباط مخابراتی و در لونه انجام شد و من و روباه ماه بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این مارمولک پیر را ما به اینجا رساندیم ولی خودش فکر می کند که همه اینها توسط خودش انجام شده است  و این روزها از وقتیکه متوجه شده گربه -سگ هیچ خطری براش نداره اعتمادبنفسش رفته بالا و داره برای خودش جولان میده و یکه تازی می کنه٬!!!!!!!!!!و باید بکشیمش پایین و  این هم فقط از طریق گربه-سگ امکان پذیر است و باید گربه سگ را به ریاست جزیره برسانیم تا بتوانیم اقدامات آتی را انجام بدهیم !!!!!! و برای این منظور باید جو را آماده کنیم و برای آماده کردن جو باید از جنگ جبهه کار خود را آغاز کنیم و جبهه اول جبهه شیرشاه می باشد که باید بهش اطمینان بدهم که منافعش در جزیره حقظ می شود و جبهه دوم آماده سازی جو عمومی جزیره است که فعلا باید مزه دهن تینیون را من بفهمم!!!!!! و فعلا این این نقشه در فکر است و عملی نشده است!!!!!!!!!!

امروز هم این پینوکیو اتاق فکر را برای یکسری تعمیرات خالی کرده بود و روباه ماه پناهنده مقر حکومتی من شده بود و مشغول  کارهای تولید فکر شدیم و در حین انجام این امر ما به یک مشکی برخوردیم و روباه ماه خواست که از مارمولک پیر کمک بگیرد که اونهم طبق معمول شروع به مارمولک بازی کرد که ما را در تصمیم دیشبمان مصصر کرد و حالا منتظر هستیم تا گربه- سگ بیاید و ما نقشه را شروع کنیم!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد